Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Algemeen

Indien een artikel "tijdelijk niet voorradig" is, hebben we momenteel geen voorraad van dit artikel. Als je hier toch interesse in hebt, laat het ons dan zeker even weten. Je kan de winkel contacteren (info@combidee.be of 03/369.31.06) of via de knop “stel een vraag over dit artikel” informeren of dit binnenkort terug beschikbaar wordt.

 

Wij hebben cadeaubonnen, deze kan je in onze winkel te Brasschaat aankopen voor een bedrag naar keuze. Deze blijven 1 jaar geldig. Hiermee kan je zowel aankopen doen in de winkel te Brasschaat als op www.combidee.be. De bon hoeft ook niet in 1 keer opgebruikt te worden. Bij een aankoop wordt het maximaal mogelijke bedrag van de cadeaubon gebruikt, en het restsaldo blijft beschikbaar voor een volgende aankoop.

Met je cadeaubon kan je zowel aankopen doen in de winkel te Brasschaat als op de webshop www.combidee.be. Bij de winkel door je cadeaubon af te geven bij het afrekenen. In de webshop door de code op je cadeaubon in te geven in het veld “promotiecode of cadeaukaart” bij het plaatsen van je bestelling.

Je hoeft de bon ook niet in 1 keer op te gebruiken. Bij je aankoop wordt het maximaal mogelijke bedrag van de cadeaubon gebruikt, en het restsaldo blijft beschikbaar voor een volgende aankoop.

 

Account

Om een online bestelling te kunnen plaatsen heb je geen account nodig, maar het aanmaken van een account biedt je wel volgende voordelen:

  • Je hoeft bij een volgende bestelling niet opnieuw al je gegevens in te vullen
  • Je kan in je account eenvoudig je vorige bestellingen terugvinden
  • Je kan de status van je bestelling volgen in je account

 

 

Je kan dit, op eender welk moment, door op de website rechtsboven op “Inloggen” te klikken en dan op “Nieuw account aanmaken”.

 

Bestelling

Je kan eenvoudig artikelen online bestellen door de gewenste artikelen in je winkelmandje te plaatsen. Vervolgens ga je naar je winkelmandje (icoon winkelkar rechtsboven) om je bestelling te plaatsen.

 

Indien je een factuur wenst te ontvangen voor je bestelling dan vink je bij het plaatsen van het bestelling het vakje “ik ben een bedrijf” aan. Vul vervolgens de gevraagde gegevens in.

Deze factuur ontvang je niet onmiddellijk. Wanneer je bestelling afgerond en bevestigd wordt, doen wij het nodige om een factuur op te vragen bij de ondernemer van het door jou bestelde artikel. Deze sturen we je zo snel mogelijk via mail toe.

 

Op onze webshop kan je veilig online betalen. Betalen kan met Bancontact, kredietkaart, iDEAL en de bank-apps.

 

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een overzicht van je bestelling via e-mail. We kijken je bestelling na en van zodra dit in orde is ontvang je een bestelbevestiging.

Hierna gaan wij de bestelling klaarmaken. Wanneer de bestelling klaar is voor verzending of afhaling ontvang je opnieuw een e-mail.

Wanneer het om een verzending gaat, zal je een track & trace code ontvangen van onze verzendpartner bpost (van zodra deze het pakket heeft ontvangen).

Wanneer je je bestelling hebt afgerond krijg je via mail een bevestiging van de ontvangst van je bestelling. Zodra we in de winkel de artikelen voor jou hebben verzameld zal je ook een bevestiging krijgen van je bestelling. In het uitzonderlijke geval dat een besteld artikel intussen net in de winkel verkocht is, zullen we contact met je opnemen om samen een oplossing te zoeken.

Als je een account hebt aangemaakt kan je in je account ook de status van je bestelling volgen.

We houden je via mail op de hoogte van de status van je bestelling:

  • Na het afronden van je aankoop krijg je een mail met een overzicht van je bestelling
  • Als we je bestelling kunnen bevestigen krijg je een mail met de bevestiging van je aankoop
  • We houden je ook op de hoogte als je bestelling klaar is voor verzending/afhaling
  • Indien je hebt gekozen voor verzending zal onze verzendpartner Bpost je vervolgens een track & trace code bezorgen en je via mail op de hoogte houden over de verzending

 

Als je een account hebt aangemaakt kan je in je account ook de status van je bestelling volgen.

Wanneer je toch geen bevestiging hebt ontvangen is het best om even contact met ons op te nemen. Dit kan via info@combidee.be of telefonisch op 03/369.31.06. Je kan ook steeds langskomen in onze winkel te Brasschaat.

 

Afhaling

Je kan er voor kiezen je bestelling zelf in de winkel te Brasschaat af te halen. Dit duidt je aan bij het afronden van je bestelling.

Na het afronden van je aankoop krijg je een mail met een overzicht van je bestelling met leveradres “Combidee Brasschaat”. Als we je bestelling kunnen bevestigen krijg je een mail met de bevestiging van je aankoop.

Zodra het artikel in de winkel klaarligt krijg je een mail toegezonden waarmee je jouw bestelling kan komen afhalen tijdens de openingsuren van de winkel.

 

 

Levering

Voor onze verzendingen werken we samen met Bpost. Daarnaast is het ook mogelijk te kiezen voor gratis afhaling in de winkel.

 

De verzendkost is 2,5 EUR voor aankopen onder de 50 EUR. Vanaf 50 EUR is er gratis verzending. Zowel voor België als Nederland. Je kan er ook steeds voor kiezen het artikel gratis af te halen in de winkel te Brasschaat.

De enige uitzondering hierop zijn zeer grote en/of zware artikelen. Indien hiervoor een afwijkende verzendkost of verzendwijze van toepassing is, dan wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina, en voor je je bestelling plaatst. Ook deze artikelen kan je steeds gratis afhalen in de winkel.

De levertermijn is gemiddeld 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling. Via de track & trace code die je krijgt toegestuurd van onze verzendpartner Bpost kan je de status van de verzending opvolgen. Als je een vraag hebt over een levering kan je ons steeds contacteren: info@combidee.be of 03/369.31.06.

Voor zeer grote en/of zware artikelen is er soms een andere verzendwijze (vb. levering door de ondernemer aan huis na het inplannen van een afspraak). Indien dit het geval is, wordt dit duidelijk vermeld op de productpagina.

 

Retourneren

Wij houden van tevreden klanten. Als je niet tevreden bent over je aankoop kan je deze binnen de 14 dagen na ontvangst van het artikel retourneren. Je kan hiervoor contact opnemen met ons (mail: info@combidee.be of telefonisch 03/369.31.06). Voorwaarde is wel dat het artikel onbeschadigd is en – voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zit.

Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt na ontvangst van het artikel terug aan jou overgemaakt. De eventueel betaalde verzendkost wordt ook terug vergoed indien de volledige bestelling geretourneerd wordt.

Uitzondering hierop zijn artikelen waar er geen herroepingsrecht van toepassing is. Deze kunnen niet geretourneerd worden. Hier word je op voorhand – nog voor je aankoop – van op de hoogte gesteld; dit wordt dan uitdrukkelijk weergegeven op je bestelbon voor je je bestelling afrondt, en ook op je kassaticket.

Als je wil kan je ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat wordt meegestuurd bij de bevestiging van je bestelling. Hiertoe ben je niet verplicht, je kan ons ook gewoon contacteren (info@combidee.be of 03/369.31.06).

Als je liever het herroepingsformulier gebruikt ga je als volgt tewerk:

 

Retourneren kan je gratis in de winkel (breng je mail met je aankoopbevestiging mee) of in een afhaalpunt van onze verzendpartner BPOST (neem dan even contact met ons op: mail info@combidee.be of telefonisch 03/369.31.06).

Uitzondering hierop zijn zeer grote en/of zware artikelen waarvoor er een afwijkende verzendkost of verzendwijze van toepassing was. Retourneren van deze artikelen kan gratis in de winkel (breng je mail met je aankoopbevestiging mee) of aan dezelfde kostprijs als de verzending (neem dan even contact met ons op: mail info@combidee.be of telefonisch 03/369.31.06).

 

Klachten

In geval van klachten, van welke aard dan ook, kan je steeds contact met ons opnemen via mail: info@combidee.be of telefonisch: 03/369.31.06.

Als de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, heb je de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de de Consumentenombudsdienst (https://consumentenombudsdienst.be/nl) of de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

 

 

Heb je nog vragen?

Aarzel dan niet ons te contacteren via info@combidee.be of op 03/369.31.06.
Je bent ook steeds welkom in onze winkel op de Bredabaan 225 te Brasschaat (woensdag tot zaterdag van 10 - 18u).

Deel deze pagina